Pracovní úvazek | Plný / zkrácený úvazek |
Směnnost | Jednosměnný provoz |
Vzdělání | min. SŠ vzdělání, ekonomického směru + prokazatelná praxe |
Nástup | dle dohody |
Místo výkonu práce | Hodonín, Měšťanská 3992/109 |
Co bude tvou denní činností?
Dostaneš od nás prostor a důvěru - budeš účtovat faktury přijaté/vydané, vč. záloh, bankovní operace, pokladnu, majetek, evidenci pohledávek a závazků, párování saldokonta, výsledky inventur a přiznání k DPH. Připravíš také podklady k měsíční/roční uzávěrce.
Sečteno a podtrženo – přehled o kompletním účetnictví, vč. provázanosti jednotlivých agend ti bude určitě výhodou.
Co ti nesmí chybět?
- Znalost účetních předpisů a daňové legislativy.
- Prokazatelná praxe min. 5 let podmínkou.
- Týmový duch, protože u nás vzájemné konzultace, rady a výměna zkušeností jsou samozřejmostí.
- Určitě bys měl/a umět využívat MS Office – především Excel, protože bez tabulek to nepůjde.
- ŘP sk. B, jelikož budeš používat služební vozidlo.
Co ti nabídneme?
Určitě se můžeš těšit na bezvadný tým, který si je vzájemnou oporou. Práce bude dost, ale s tvojí pečlivostí a samostatností to určitě společně zvládneme.
Pokud máš rád/a termíny, rutinu a všechna čísla na správných místech, tak nám dej o sobě vědět, rádi ti řekneme víc…
Přijď doplnit pohodový tým, který se na tebe již těší!